Zarządzanie i organizacja ruchu drogowego

ZARZĄDZANIE I ORGANIZACJA RUCHU DROGOWEGO


Rodzaj sprawy:

        ·        opiniowanie projektów stałej i czasowej organizacji ruchu w zakresie oddziaływania na ruch drogowy na drogach powiatowych,
·        przyjmowanie wniosków dotyczących wprowadzenia zmian w dotychczasowej organizacji ruchu na drogach powiatowych oraz opiniowanie ich w trakcie obrad Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

 


 

 

OPINIOWANIE PROJEKTÓW STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU

Wymagane dokumenty:

 1.    Podanie.

 2.    Dwa egzemplarze dokumentacji technicznej zawierającej:

a.     opis techniczny,

b.    część graficzna na aktualnych mapach sytuacyjnych powinna zawierać:

·         granice i numery działek stanowiących pas drogowy,

·         obrysy ulic, chodników i budynków wraz  z numerami posesji,

·         oznakowanie pionowe i poziome, z zaznaczeniem elementów istniejących i projektowanych,

·         wymiary planowanego zajęcia pasa, oraz podanie szerokości jezdni lub chodnika w miejscu prowadzenia robót (dotyczy tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót).

 3.    Dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia (jeżeli został ustanowiony przez inwestora pełnomocnik).
W przypadku złożenia wypisu, odpisu lub kopii pełnomocnictwa, musi ona być poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, albo występującego w sprawie pełnomocnika strony będącego adwokatem, radcą prawnym, rzecznikiem patentowym lub doradcą podatkowym.
(art. 76a k.p.a. Dz.U z 2016 poz 23 ze zm.)

 


kontakt z Powiatowym Zarządem Dróg w Szczecinku – tel. (094) 37 243 60

 

 

Wytworzył:
Włodzimierz Fil
Udostępnił:
Maciejewska Beata
(2007-08-14 10:30:39)
Ostatnio zmodyfikował:
Liszka Dorota
(2022-01-04 07:50:08)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki